CATI araştırması telefon, bilgisayar ve araştırmacılık deneyimini birleştiren, teknolojinin hız kazandırdığı bir veri toplama tekniği olan CATI (Computer-Aided Telephone Interview) ile araştırması değişik ürün/hizmet kategorilerinde, özel ve periyodik araştırmalar, ağırlıklı olarak ürün/hizmet memnuniyeti, bilinirlik, tutum, davranış ve reklam/promosyon etkinlik araştırmalarıdır. Saha araştırma ve hizmetleri; firmalara, CATI hizmetlerini, yüksek kapasitesi sayesinde hızlı veri toplayarak, teknoloji ve insan kaynağı birikimini de kullanarak, operasyonel esneklik imkânı sağlayarak sunmaktadır. Sahip olunan CATI araştırması sistemleri sayesinde yapılan tüm görüşmeler eş zamanlı olarak web ortamına sunulmakta, herhangi bir yerden online olarak dinlenebilmektedir. CATI araştırması otomatik ses kayıt sistemiyle de tüm görüşmeler kaydedilerek istenilen zamanda tekrar dinlenilmesi olanağını sağlamaktadır.
CATI araştırmaları avantajları; CATI araştırması araştırmanın her aşamasını anlık olarak online izleyebilme ve kota takibini en hızlı şekilde yapabilme olanağını sağlamaktadır. CATI araştırması anketörlerin araştırma kapsamında gerçekleştirdikleri telefon görüşmelerini, canlı veya kayıttan dinleyebilme olanağını sağlamaktadır. Görüşmelerin yapıldığı ortamı, canlı olarak izleyebilme olanağını sağlamaktadır. Araştırma süresince, süpervizöre istenildiği zaman müdahale etme olanağını sağlamaktadır.
CATI (Bilgisayar destekli telefonda anket) yöntemi ile müşteri memnuniyeti araştırması, kurum algısı ve itibar araştırması, çalışan memnuniyeti, rakip analizleri , gizli müşteri araştırmaları, omnibus araştırmaları, reklam araştırmalarında hizmet sunulmaktadır. Çözüm Araştırma CATI araştırmaları uygulamalarında araştırma şirketleri arasında tam teşekküllü donanıma sahip ilk araştırma şirketlerinden biridir.Araştırma şirketi olarak uzun soluklu elde edilen mesleki deneyim ve birikimleri müşterilerimiz ile paylaşmaktan gurur duyarız
CATI Araştırmaları hakkında detaylı bilgi/fiyat teklifi almak için tıklayınız