Veri Bankacılığı

İşletmelerin amaçlarına ulaşabilmeleri, sadece müşterilerin ihtiyaçlarını tatmin ederek değil onlara değer sunarak ve müşteri sadakati kazanarak sağlanabilir. Bu sonucun verimli ve kârlı bir biçimde elde edilmesi içinse “Veri Tabanlı Pazarlama” yaklaşımının kullanılması gerekmektedir. Veri Tabanlı Pazarlama, müşteri adaylarının tespiti ve müşteri veri tabanının oluşturulması yaklaşımından oluşan bir süreçtir. Bu süreç sayesinde bireysel müşteri iletişimleri sağlanmakta, müşteriye özgü ürünler geliştirilebilmekte ve müşteri sadakati kazanma yolunda tüm pazarlama faaliyetlerine yön verilebilmektedir.



Bu amaçla işletmenizin hedef kitlesine yönelik;

  • Müşteri hedef kitlesinin belirlenmesi,
  • Müşteri veri tabanının belirlenmesi,
  • Verilerin analiz edilmesi,
  • Müşteri ilişkilerinin hazırlanması gibi hizmetlerimiz mevcuttur.